Godkjent Galtvort søker utvidelse … Igjen

En tråd i 'Utvidelse søknader' startet av Hafskjold04, 22 Jun 2020.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. Hafskjold04

Ble medlem:
    28 Mar 2017
    Likte mottatt:
    9
    Galtvort søker utvidelse … igjen

Koordinater til prosjektet; -5143 / 74 / 5581

Den tidligere utvidelsen jeg fikk, har nå blitt fullført (iallfall utsiden), og det er utsiden jeg bygger først og deretter bygger jeg innsiden da utsiden er fullført, men jeg venter til hele slottet er fullført på utsiden før jeg går over til innsiden.
    Dette er enda en stor utvidelse, den er faktisk større enn den forrige med et område på omtrent 350 blokker på det høyeste, og omtrent 320 blokker på det lengste, dette er jo en veldig stor utvidelse, som faktisk er nesten 3 ganger så stor som det nåværende område mitt, men med denne utvidelsen kan jeg bli ferdig med selve slottet, utvidelsen er beskrevet og illustrert nedenfor.

Galtvort plan utvidelse.PNG
    Rød og grønn viser område jeg ønsker og hvit viser område jeg allerede eier.

Jeg ønsker å søke om hele område, altså det røde og det grønne, men det er en gigantisk utvidelse, derfor delte jeg den opp i to deler, det er den røde som må bli prioritert, så hvis en av utvidelsene skal bli godtatt så må det være rød (320x250), ikke grønn (100x290). Men hvis det er mulig så vil jeg gjerne ha begge, fordi da kan jeg faktisk fullføre selve slottet uten enda en utvidelse … så helst begge, men hvis begge ikke er mulig så er det greit med rød, men ikke med grønn. Grønn er bare ekstra hvis jeg får rød!

Plan over slottet
    Jeg viste dere en lite nøyaktig plan forrige gang, men iløpet av den siste uka har jeg laget en litt mer presis plan, som da betyr at den er mye mer nøyaktig enn den forrige, men jeg følger ikke planen nøyaktig, det er jo alltid litt improvisering, spesielt når det er mitt prosjekt

Plan!.PNG

Mvh. Hafskjold.

#1 Hafskjold04, 22 Jun 2020
    Sist redigert: 23 Jun 2020
    Loevoey liker dette.
  2. JRugsveen

Ble medlem:
    6 Mar 2016
    Likte mottatt:
    17
    Stor utvidelse og mye land å fylle. Du var effektiv med den forrige utvidelsen og har maretalene til å fortsette så vidt jeg vet. Som sagt så bygger du effektivt og jeg har tro på at staben kan godskjenne i hvert fall det røde området.

Hafskjold04 liker dette.
  3. uys123

uys123 Lurker
    Administrator

Ble medlem:
    8 Jul 2013
    Likte mottatt:
    313
    Godkjent

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.