Under vurdering Søknad om by-utvidelse - Mimiz_

En tråd i 'Utvidelse søknader' startet av Mimiz_, 26 Mar 2020.

1. Mimiz_

Ble medlem:
    22 Jan 2016
    Likte mottatt:
    2
    Hei! Jeg (Mimiz_) og WhooZ_ eier en by som heter Valentine ca ved koordinatene x -603 z -2733. Vi har hatt et lite problem med plass, siden vi ikke visste at vi måtte holde oss til et visst areal. Vi regner med at byen er ca 200 x 200 nå. Vi har jobbet mye med byen og vil gjerne ikke ødelegge plotene vi allerede har utdelt. Jeg og WhooZ_ ville originalt ikke at vi skulle ha en flat by, så vi spredde den ut litt, og vi har bygt større ploter enn de fleste byer slik at folk vil ha plass til å bygge, og da får kanskje folk lyst til å flytte inn i byen når de har en 20 x 20 plass i stedet for en 10 x 10. Vi er begge ganske sikre på at vi aldri i verden klarer å få 25 innbyggere inn på en 100 x 100 plass.
    Nå som vi begge har lest reglene, har vi blitt enige om at vi likevel skal prøve å utnytte plassen vi har så mye vi kan, men at den likevel ikke blir helt flat. Siden vi allerede har bygdt utenfor og ikke vil ødelegge hard jobb, spør vi om vi kan utvidde plassen vår til 300 x 300 eller mer hvis det er mulig.

Her er noen bilder: [​IMG]

2. BlueMan1000

BlueMan1000 Insane
    Moderator

Ble medlem:
    7 Okt 2014
    Likte mottatt:
    167
    Gjerne legg til bilde fra dynmappet og marker nåværende bygrense og den utvidelsen dere ønsker. Blir lettere for oss som skal vurdere da ;)

3. Mimiz_

Ble medlem:
    22 Jan 2016
    Likte mottatt:
    2
    Kommer snart c:

4. Mimiz_

Ble medlem:
    22 Jan 2016
    Likte mottatt:
    2
    Rød: Nåværende bygrense
    Blå: ønsket bygrense

5. MiniGutt

MiniGutt Symmetri-ekspert og leder av FN's OCD kommisjon.
    Administrator

Ble medlem:
    26 Jun 2014
    Likte mottatt:
    178
    At dere har gått litt over grensen gjør ingenting. Jeg ser at det er en del tomter som enda ikke er fylt, og ta dere kommer veldig nærme Rugsveen_123 om dere utvider mot sørvest. Hadde det vært en mulighet å utvide nordover hvor det ikke bor noen?

6. BlueMan1000

BlueMan1000 Insane
    Moderator

Ble medlem:
    7 Okt 2014
    Likte mottatt:
    167
    Er en del ledige tomter og noe plass her og der som kunne vært fyllt bedre, mener nå jeg

7. Mimiz_

Ble medlem:
    22 Jan 2016
    Likte mottatt:
    2
    Vi jobber med å fylle ut så mye vi kan.

8. Mimiz_

Ble medlem:
    22 Jan 2016
    Likte mottatt:
    2
    Ja, det er mulig.

9. Rugsveen_123

Ble medlem:
    6 Mar 2016
    Likte mottatt:
    9
    Tenker det er greit for meg om vi ikke river skogen. Jeg har også områder på "min" side av skogen jeg kunne tenke meg å utvide på.
    Dersom vi kan la den skogen fungere som en grense på hvor nærme vi kommer hverandre så er ikke dette noe problem for meg.